V Lviv Media Forum в думках спікерів


Львівський медіафорум – центральна медіа подія країни. Щороку понад 700 видавців, редакторів, експертів, журналістів з’їжджаються до Львова із багатьох країн світу. Цього року цю маштабну подію відвідали й наші журналісти.

В одному з інтерв’ю Андрій Куликов сказав: «Місія Львівського медіафоруму — забезпечувати поживу для роздумів та здорове харчування». Отож, ми підготували декілька основних, як ми гадаємо, думок 3-денного медіфоруму. Про суспільство, культуру та журналістику.

Леся Федоренко (4)

Олеся Яремчук 

Нам потрібно говорити про національні меншини і діяти превентивно – не чекати, поки спалахне якийсь конфлікт. Говорити і розповідати про них. Так, в них інші культура та традиції, але це нічого не означає. Вони цінують і люблять Україну. Насправді всі ми, незалежно від національності, прагнемо просто кращого життя.

Борис Херсонський

Узалежнення – ворог свободи. Мені здається, що найгірший вид узалежнення – від влади, від підкорення чи від прагнення досягти влади. Найгірше – не героїн, а узалежнення від героїчної моделі побудови суспільства.

Єлена Костюченко

Не намагайтеся бути своїм, коли пишете репортаж про чиєсь складне життя. Ваш життєвий досвід точно відрізняється від досвіду того, про кого ви пишете. 

Павло Каразін

 Віднедавна питання відповідальності лише за себе змінюється колективною відповідальності. Але не колективною відповідальністю в якості колективної біди, як це було раніше, а коли жителі полісу відповідальні за те, що відбувається у полісі.Моє покоління відчуває відповідальність і за те, що відбувається сьогодні, і за те, що буде завтра.

Леся Федоренко (2)

Ганна Полак

 Ми будуємо світ на основі матеріальних цінностей, і серед них забуваємо про гуманність, про людину як таку. Власне документаліст має відображати гуманістичний аспект життя.

Джордж Брок

Журналісти живуть у джунглях між ринковою економікою та демократією і моральністю. Дуже нестабільна місце для життя.
Старомодна журалістика й методи повертаються. Якщо ви хочете встановити правду, важливими є слова.

Борис Херсонський


Втеча від свободи – це важкий досвід ХХ-го … і ХХІ століття. Свобода, як і біда, не приходить сама. Зазвичай, разом із відповідальністю, часом — навіть кримінальною.

Леся Федоренко (5)

 

Юрій Филюк

Дуже хороші потенціали для розвитку креативних середовищ у невеликих містах. Часто достатньо 2-3 людей, щоб все почати.

Катажина Квятковська-Москалєвіч

Не треба їздити шукати особливості — вони вже існують у нас в голові. Я ціную у художньому репортажі саме те, що спостерігаю за звичайним життям.

Богдан Логвиненко

Ми намагаємось знайти історії там, де ніхто не очікує. ... Ми ні до чого не закликаємо, ми просто розказуємо історію, але так, щоб вона зачепила і ви захотіли долучитись. Ми не пишемо про успішних людей, а пишемо про тих, хто тільки починає щось робити. Таким людям часто потрібна медійна допомога. До прикладу, багато хто знає, що в Україні є Ляшко, але мало хто знає, що в Україні є бізони, але ж вони набагато більше варті уваги. 

Леся Федоренко

Тімур Олевський

Блогери не зобов’язані дотримуватися професійної етики, а журналіст зобов’язаний думати, як не перейти межі. Часто блогеру вдається добути більше інформації саме через цей фактор.

Марсі Шор

Жити життям правди — це означає говорити правду. Але жити життям брехні не означає, що правда зникає.

Альберт Цукренко

Якщо порівняти сучасну україську культуру з людиною, то ми — 13-річний підліток, у якого “фігачать” гормони. Можливо, тому ми робимо те, що робимо, за мінімальні гроші.

Томаш Ліс

Власне, настав момент для справжньої журналістики. Ми, журналісти, не маємо сили зупинити якісь негативні події. Але ми не є безсилими. Чому? Тому що могло бути і гірше.

Леся Федоренко (1)

Марк Зархін

Цю країну можуть змінити міста. І потім прикладами цих міст змінювати країну. Ми можемо творити, і головна роль тут медіа. Починаючи з дефініції — правильно говорити, що таке креативний клас. 

Деніс Чемберлін

Мені здається зараз ми (журналісти) завантажуємо забагато фотографій. Наприклад, з події, вартої 2-3-х фотографій, ми завантажуємо 45, бо хочемо більше кліків.
Як виокремити свої фотографії із цього туману, щоб читач на них зупинився? Ми маємо думати, про що вони «говорять» читачеві.

Андрій Худо

Ми — покоління однієї кнопки. А наші діти? Все дуже швидко змінюється. От букінг, не маючи жодного готелю, змінив цілу індустрію. Скоро банківським відділенням «триндець» — все йде в смартфон.

На прев’ю — Борис Херсонський

Комментарии:

No Comments

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *